مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 16:552021-08-17پزشكي

فیلم| آغاز واکسیناسیون خودرویی در گرگان


انجام واکسیناسیون خودرویی در گرگان از ساعاتی پیش در مجموعه هلال احمر شهرستان گرگان در کمربندی این شهرستان آغاز شد؛ این طرح با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی گلستان و جمعیت هلال احمر گلستان در راستای افزایش پوشش جامعه واکسینه شده در این شهرستان و رفاه شهروندان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، انجام واکسیناسیون خودرویی در گرگان از ساعاتی پیش در مجموعه هلال احمر شهرستان گرگان در کمربندی این شهرستان آغاز شد؛ این طرح با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی گلستان و جمعیت هلال احمر گلستان در راستای افزایش پوشش جامعه واکسینه شده در این شهرستان و رفاه شهروندان در تزریق واکسن انجام شده است.

شهروندان می توانند از ساعت هشت صبح تا 18 به وسیله خودرو از درب رستوران هلال احمر واقع در کمربندی وارد مجموعه شده و پس از انجام واکسیناسیون از درب خروج محل را ترک کنند.

لازم به ذکر است افرادی در این مجموعه واکسینه می شوند که در اولویت سنی وزارت بهداشت بوده و در سامانه اعلامی ثبت نام کرده باشند.

گفتنی است، جمعیت بالای 18 سال در استان گلستان یک میلیون و 260 هزار نفر هستند که تاکنون غریب به 400 هزار نفر واکسن کرونا را دریافت کردند.

همچنین مسجد علی بن ابیطالب(ع) خیابان امام رضا (ع) گرگان نیز به عنوان یکی دیگر از مراکز تزریق واکسیناسیون از امروز فعالیتش را آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| آغاز واکسیناسیون خودرویی در گرگان

فیلم| آغاز واکسیناسیون خودرویی در گرگان